spot_imgspot_img
spot_img

Το Doroni H1 έχει το ελεύθερο να πετάει στις ΗΠΑ

- Advertisement -

Τα ιπτάμενα οχήματα της Doroni Aerospace μπορούν πλέον με κάθε επισημότητα να πετούν στους αιθέρες των ΗΠΑ. Πιο συγκεκριμένα, το Doroni H1 έλαβε την επίσημη πιστοποίηση αξιοπλοΐας της FAA. Να σημειώσουμε πως είναι σχεδιασμένο για να χωράει στο γκαράζ του κατόχου του.

Ειδικότερα, η εταιρεία με έδρα το Μαϊάμι δηλώνει πως είναι η πρώτη που δοκίμασε επανδρωμένες πτήσεις με ιπτάμενο ηλεκτρικό 2 θέσεων στις ΗΠΑ. Το Doroni H1 πέταξε με επιτυχία και η πιστοποίηση αποτελεί σημαντικό ορόσημο για τον χώρο της αεροπορικής κινητικότητας.

Με 370 προπαραγγελίες το Doroni H1

Την πρώτη δοκιμή πραγματοποίησε με επιτυχία ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Doron Merdinger το περασμένο καλοκαίρι. Ο Merdinger δήλωσε ότι η λήψη της πιστοποίησης πτήσης «δεν είναι απλώς ένα ορόσημο για την εταιρεία μας, αλλά ένα άλμα προς τα εμπρός για ολόκληρο τον τομέα της προσωπικής αεροπορικής κινητικότητας».

Επιπλέον, σύμφωνα με τον Merdinger, το ιπτάμενο είναι έτοιμο να επαναπροσδιορίσει τις αστικές μεταφορές. Το αεροσκάφος της Doroni έχει ήδη λάβει πάνω από 370 προπαραγγελίες καθώς η startup ολοκληρώνει τις προσπάθειες χρηματοδότησης.

Τα χαρακτηριστικά του H1

Περνάμε στα χαρακτηριστικά του eVTOL, το οποίο διαθέτει 10 διαφορετικά συστήματα πρόωσης, επιτυγχάνοντας τελική ταχύτητα 225 χλμ./ώρα και αυτονομία 96 χιλιομέτρων. Ακόμη, ο μοναδικός σχεδιασμός του εξασφαλίζει σταθερότητα κατά τη διάρκεια της πτήσης.

Το ηλεκτρικό ιπτάμενο της eVTOL Doroni ενσωματώνει εντυπωσιακά τεχνολογικά χαρακτηριστικά για μια εντυπωσιακή εμπειρία πτήσης. Πιο αναλυτικά, οι 4 αγωγοί του αεροσκάφους φιλοξενούν 2 ηλεκτροκινητήρες με πατενταρισμένους αεραγωγούς προπέλες.

Φορτίζει γρήγορα και είναι ημιαυτόνομο

Επίσης, με δυνατότητα γρήγορης φόρτισης από 20% έως 80% σε λιγότερο από 20 λεπτά, το αεροσκάφος παρέχει ευελιξία και εξοικονόμηση χρόνου. Η αυτονομία πτήσης είναι 60 μίλια, εξασφαλίζοντας επαρκές εύρος για πολλαπλούςπροορισμούς.

Τέλος, το H1 είναι ημιαυτόνομο, προσφέροντας τη δυνατότητα καθοδήγησης σε διάφορα επίπεδα. Ένας μοχλός χειριστηρίου χρησιμοποιείται για την καθοδήγηση προς τα εμπρός, προς τα πίσω ή στο πλάι. Έτσι, προσφέρει στον χρήστη απόλυτο έλεγχο κατά τη διάρκεια της πτήσης.

Τα σχέδια της Moroni Aerospace

Καταλήγοντας, η Doroni στοχεύει στην κατασκευή περίπου 120 έως 125 μονάδων μέχρι το 2025 ή το 2026Μακροπρόθεσμο της σχέδιο να παράγει 2.500 eVTOL ετησίως. Επιπλέον, προβλέπει διάφορες χρήσεις για το ηλεκτρικό ιπτάμενο, καλύπτοντας τις μεταφορές σε προαστιακές περιοχές.

Πηγή: https://carselectric.gr/to-doroni-h1-echei-to-elefthero-na-petaei-stis-ipa/

spot_img
spot_img
spot_imgspot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

spot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
spot_imgspot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_imgspot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -
- Advertisement -
- Advertisement -spot_imgspot_img
- Advertisement -spot_imgspot_imgspot_img
- Advertisement -spot_imgspot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
spot_img
- Advertisement -spot_img

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ